RESPONSABILITATI/BENEFICII:

Desfăşoară activităţi de promovare a produselor de creditare către clientul ţintă, de prezentare şi vânzare a produselor financiare ale companiei;
Analizează şi procesează aplicaţia primara de creditare;
Intocmeşte analiza financiara a dosarului de creditare;
Evalueaza garantiile, conditiile si gestionarea afacerii solicitantului;
Sustine dosarele in cadrul comitetului de credit;
Monitorizează portofoliul activ de credite şi urmăreste imbunătăţirea continuă a acestuia;
Participă la colectarea de credite neperformante.

Daca te-ai recunoscut in descrierea de mai sus si in plus ai entuziasm, cunostinte bune de operare PC si excelente abilitati de vanzare si organizare, asteptam cu interes CV-ul tau la adresa de e-mail hr@vitasromania.ro.Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0724 211 598.

DESCRIEREA COMPANIEI

Cine suntem noi? O institutie financiara cu vechime si prestigiu, care acorda credite pe piata romaneasca de peste 20 ani. Atuurile noastre sunt transparenta, flexibilitatea, corectitudinea si increderea in oameni. Mai multe detalii despre noi puteti obtine accesand site-ul nostrum www.vitasromania.ro sau pagina noastra de facebook, VitasRomania.

Oferim un mediu placut de lucru, intr-o echipa dinamica si de profesionisti, training initial intern la angajare, posibilitati de dezvoltare a carierei, pachet salarial motivant (salariu fix + bonus).